obsługa posprzedażowa i operacyjna Klientów detalicznych i instytucjonalnych,
wsparcie Doradców w realizacji planów sprzedażowych,
przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Placówki,
obsługa administracyjna oraz bieżące wsparcie Dyrektora w pracy Placówki.
Nasze wymagania
wykształcenie minimum średnie,
dokładność, umiejętność pracy z procedurami i regulaminami,
odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
znajomość produktów i regulacji bankowych.
Mile widziane
ukończenie kursu kasjera złotowego,
znajomość produktów i regulacji bankowych.
To oferujemy
pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
kwartalny system premiowy
możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach
równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
O nas
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Najnowsze komentarze