nauka stosowanych w biurze obowiązujących przepisów prawnych, a zwłaszcza dotyczących kodeksu postepowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, tajemnicy służbowej; opracowanie i prowadzenie korespondencji biurowej, sporządzanie różnorakich pism w technice komputerowej z wykorzystaniem edytorów tekstu oraz przygotowanie korespondencji do wysyłki (tradycyjnej i elektronicznej); przygotowywanie za pomocą programów komputerowych metryk prowadzonych spraw; przygotowanie do przekazania do archiwum zakładowego dokumentacji archiwalnej kategorii A oraz kategorii B, w tym sporządzanie rzeczowego wykazu akt; zapoznanie się z procedura opracowywania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; zapoznanie się z procedura wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu; zapoznanie się z procedurą wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; nauka organizacji pracy w biurze, w tym obchodzenia się z dokumentacją prowadzonych spraw, nauka segregowania i nadawania oznaczeń bieżącej korespondencji; obsługa urządzeń biurowych takich jak: kopiarka, skaner, drukarka; obsługa podstawowych programów komputerowych; stosowanie zasad etyki na stanowisku pracy
Najnowsze komentarze