Jesteśmy hurtownią farmaceutyczną z ponad 35 letnim doświadczeniem. Zajmujemy się dystrybucją produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz produktów specjalnego przeznaczenia medycznego głównie z rodzaju lecznictwa zamkniętego. Zapewniamy wspierające środowisko pracy i stawiamy na szczerą relację pracownik-pracodawca. Poszukujemy osób, które charakteryzują się wysoką kulturą i etyką pracy, ceniących sobie wyzwania, bardzo dobrą atmosferę pracy i biorących odpowiedzialność za powierzone zadania.
Siedziba firmy znajduje się w Bydgoskim Parku Przemysłowo-Technologicznym, ul. Franza Blumwego 21.
Kierownik systemu jakości - Osoba Odpowiedzialna w hurtowni farmaceutycznej
Miejsce pracy: Bydgoszcz, ul. Franza Blumwego 21
Podstawowy zakres obowiązków:
Pełnienie funkcji Osoby Odpowiedzialnej i realizowanie zadań wyznaczonych w Rozporządzeniu MZ w sprawie wymagań dobrej praktyki dystrybucyjnej oraz prawa farmaceutycznego w zakresie działalności objętej zezwoleniem.
Codzienna współpraca z działami firmy w zakresie zapewnienia skutecznego systemu jakości i dostosowywania go do aktualnie występujących procesów.
Nadzór nad prowadzeniem ewidencji i dokumentacji związanej z działaniami
i procesami dystrybucyjnymi.
Planowanie i przeprowadzanie szkoleń personelu.
Nadzór nad systemem monitorowania warunków przechowywania towarów.
Koordynowanie i przeprowadzanie czynności związanych z wycofaniem i wstrzymywaniem towarów.
Zarządzanie procesem reklamacji i redystrybucji.
Przeprowadzanie kwalifikacji i rekwalifikacji dostawców i odbiorców.
Planowanie kontroli wewnętrznych i budowanie strategii działań naprawczych
i zapobiegawczych.
Nadzór nad procesem utylizacji towarów.
Współudział w procesach walidacji, kwalifikacji, kontroli zmian i zarządzania ryzkiem.
Zarządzanie odchyleniami.
Dokonywanie systematycznych przeglądów systemu zarządzania jakością.
Sporządzanie wymaganych okresowych raportów do wybranych podmiotów oraz nadzór nad procesem przekazywania danych.
Nadzór i aktualizacja kartotek towarowych w programie magazynowo-sprzedażowym.
Skrupulatne wypełnianie obowiązków ustawowych z zakresu działalności objętej zezwoleniem.
Doskonała znajomość przepisów prawa farmaceutycznego w zakresie działalności objętej zezwoleniem.
Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
tytuł magistra farmacji,
ważne prawo wykonywania zawodu farmaceuty,
znajomość przepisów prawnych dotyczących obrotu produktami leczniczymi,
minimum 2 letni staż pracy w aptece albo hurtowni farmaceutycznej,
bardzo dobra znajomość prawa farmaceutycznego w zakresie obrotu hurtowego,
umiejętność pracy w środowisku proceduralnym i dostosowywania go do aktualnych potrzeb i zmian,
znajomość obsługi komputera i łatwość w poruszaniu się w programach komputerowych,
wysoka organizacja i kultura pracy,
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
W zamian oferujemy:
zatrudnienie na umowę o pracę,
możliwość skrócenia okresu próbnego w zależności od posiadanych umiejętności i osiągnięcia samodzielności w pracy,
indywidualny program wdrożeniowy do pracy,
przydzielenie opiekuna w okresie próbnym odpowiedzialnego za bezpośrednie wsparcie i wdrożenie w pracę,
możliwość wzięcia udziału w programie szkoleń oraz warsztatów rozwijających kompetencje i kwalifikacje,
pakiet medyczny, sportowo-rekreacyjny i ubezpieczenie grupowe,
pakiet dodatkowych, pełnopłatnych dni wolnych,
dofinansowanie do urlopów wypoczynkowych, szkoleń i kursów,
dużą samodzielność w działaniu i przestrzeń na kreatywne pomysły,
Najnowsze komentarze