- wsparcie pracowników w zakresie prowadzenia bieżących spraw;- realizacja bieżących zadań administracyjnych;- sporządzanie umów, pism i dokumentów biurowych;- udział w realizacji projektów wewnętrznych i zewnętrznych;- poznanie głównych kanałów rekrutacji i zasad ich doboru;- przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych w zależności od kanału komunikacji;- przeprowadzanie procesu rekrutacji;- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia pracownika;- przygotowywanie dokumentów legalizacji zatrudnienia w przypadku cudzoziemców;- zatrudnianie pracowników w oparciu o różne rodzaje umów - umowy cywilno-prawne, umowy o pracę;- zapoznanie z zasadami i sposobem prowadzenia akt osobowych oraz innej dokumentacji kadrowej wynikające z przepisów prawa;- zapoznanie z zasadami i sposobem naliczania wynagrodzeń dla osób zatrudnionych w oparciu o różne rodzaje umów - umowy cywilno-prawne oraz umowy o pracę;- zapoznanie z naliczaniem zasiłków wynikające z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;- zapoznanie ze sprawozdawczością wynikającą z pracy w dziale kadr i płac;- archiwizowanie i sposób przechowywania dokumentacji kadrowo-płacowej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
obsługa komputera, umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów i informacji
Miejsce pracy:
Toruń
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Najnowsze komentarze