znajomość zagadnień IT, głównie w zakresie infrastruktury IT (sieci, serwer, sprzęt),
znajomość specyfiki pracy na Help Desk - wsparcie użytkowników w codziennych problemach związanych z komputerami i oprogramowaniem,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego- na poziomie minimum B2,
uprawnienia SEP do 1 kv oraz uprawnienia na podnośniki będą dodatkowym atutem,
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy
pracę w Firmie o stabilnej pozycji na rynku,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
wynagrodzenie składające się z płacy zasadniczej i comiesięcznej premii regulaminowej,
bogaty pakiet socjalny (m.in.: dofinansowanie działalności sportowej, rekreacyjnej i kulturalnej- w tym karta multisport, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku dzieci),
atmosferę firmy rodzinnej, bezpieczne i przyjazne środowisko pracy,
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach,
dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej,
możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia specjalistyczne, studia kierunkowe, kursy językowe) oraz wewnętrznych awansów.
Najnowsze komentarze