sprowadzenie kompletności i poprawności złożonych zawiadomień o zakończeniu budów/ wniosków o pozwolenia na użytkowanie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie budowlane doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w budownictwie
uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie;
prawo jazdy kat. B;
znajomość obsługi komputera;
znajomość przepisów ustawy Prawo Budowlane, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
znajomość przepisów techniczno - budowlanych;
umiejętność oceny stanu technicznego obiektu budowlanego w świetle przepisów prawa
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze