poznanie obowiązujących dokumentów, statut- regulamin pracy, uchwały, wytyczne, rejestry, karty pracy, wykazy, ewidencje, obsługa klientów, obsługa pracowników- wydawanie i przyjmowanie dokumentacji, informacji, nadzór nad dokumentami i ich odpowiednie wykorzystanie, sporządzanie wykazów, zestawień, sprawozdań, sporządzanie rozliczeń kart pracy i należności za usługę, archiwizowanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, dostarczanie do współpracujących urzędów , instytucji itp. korespondencji, pism, obsługa poczty
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Umiejętność obsługi komputera, umiejętność analitycznego myślenia, dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy, samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność, dokładność, rzetelność.
Miejsce pracy:
Toruń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 do 4 300 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Najnowsze komentarze