nadzorowanie przepływu informacji oraz dokumentów w firmiewysyłanie oraz odbieranie poczty i przesyłek kurierskich odpowiednie zarządzanie korespondencją firmyprzygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji dla przełożonychobsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umówdbałość o porządek oraz nienaganny wygląd miejsca pracy.przygotowanie konferencji i zebrań pracowniczychprowadzenie rejestru dokumentów przechowywanych w sekretariacie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
wysoka kultura osobistadobra znajomości MS Officekomunikatywność, systematyczność, sumiennośćumiejętność organizacji pracyumiejętność pracy zespołowejdoświadczenie na podobnym stanowisku
Miejsce pracy:
Gostycyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 400 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Najnowsze komentarze