inicjowanie współpracy z uczelniami zagranicznymi w zakresie umów bilateralnych,
obsługa administracyjno-finansowa mobilności pracowników i studentów w ramach programów
międzynarodowych,
współpraca ze studentami oraz pracownikami CM UMK w ramach obsługiwanych projektów,
organizacja spotkań informacyjnych dla studentów przyjeżdżających i wyjeżdżających na studia i praktyki w ramach programu ERASMUS,
rzetelne wprowadzanie wymaganych danych do wewnętrznych systemów CM UMK oraz zewnętrznych systemów statystycznych, sprawozdawczych, informacyjnych i innych,
prowadzenie polityki informacyjno – promocyjnej Działu, w tym redagowanie treści na stronę www.
Wymagania konieczne:
wykształcenie wyższe,
biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (co najmniej na poziomie B2),
biegła znajomość pakietu MS Office,
umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym pracy zespołowej,
komunikatywność,
umiejętność analitycznego myślenia,
skrupulatność i samodzielność w działaniu,
terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Dodatkowym atutem będzie:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego,
znajomość środowiska administracyjnego Uczelni.
Oferujemy:
zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
dofinansowania do karty Multisport,
dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
Najnowsze komentarze