wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem wniosków o wydanie dowodu osobistego; wydawanie dowodów osobistych i przekazanie posiadaczowi dowodu osobistego kodów; prowadzenie postępowania w sprawie odmowy wydania dowodu osobistego; przyjmowanie zgłoszeń utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego i wydawanie zaświadczeń; dokonanie zgłoszenia zawieszenia o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego; przyjmowanie zgłoszeń nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo lub Administracja lub Zarządzanie Uprawnienia: obsługa komputera Uprawnienia: znajomość pakietu MICROSOFT OFFICE
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe, kierunek: Prawo lub Administracja lub Zarządzanie; co najmniej 3-letni staż pracy; umiejętność obsługi komputera oraz znajomość oprogramowania Office, Word, Excel, poczty elektronicznej, Internetu, obsługa skanera, kserokopiarki i innych urządzeń peryferyjnych; znajomość zagadnień i przepisów prawnych z zakresu samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, dowodów osobistych, instrukcji kancelaryjnej w administracji samorządowej.
Miejsce pracy:
Brodnica
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 870 do 6 600 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Najnowsze komentarze