Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „AGAD” Sp. z o.o. poszukuje do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Toruń
Opis stanowiska:
Poszukujemy doświadczonej i odpowiedzialnej osoby do działu administracyjno –kadrowego w firmie budowlanej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę kadrowo–płacową pracowników (w tym pracowników fizycznych i biurowych), prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz współpracę z instytucjami zewnętrznymi.
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa kadrowo–płacowa pracowników i zleceniobiorców,
sporządzanie umów o pracę, zleceń, aneksów i innych dokumentów kadrowych,
prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień,
naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, składek ZUS, podatków i sporządzanie list płac,
przygotowywanie i przesyłanie deklaracji do ZUS, US, PPK, GUS,
wystawianie zaświadczeń i raportów kadrowo–płacowych,
współpraca z działem księgowym i kierownikami działów,
nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy.
Wymagania:
wykształcenie kierunkowe (ekonomia, administracja, rachunkowość lub pokrewne),
minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku- warunek konieczny
bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
umiejętność samodzielnego naliczania wynagrodzeń i rozliczania czasu pracy,
znajomość programu Gratyfikant (InsERT), Płatnik i pakietu MS Office ( Excel),
dokładność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
umowę o pracę na pełny etat,
przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu,
możliwość rozwoju zawodowego,
wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i doświadczenia.
Najnowsze komentarze