W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center
Centrum Obsługi i Operacji
(Bydgoszcz)
U nas masz na dzień dobry:
Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące,
sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
przyjmujesz zlecenia od klientów,
odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych,
udzielasz informacji na temat produktów,
dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
posiadasz minimum wykształcenie średnie, z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,
odpowiada Ci praca zmianowa, a dyspozycyjność i elastyczność w układaniu czasu pracy nie jest Ci obca,
masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,
myślisz kreatywnie i cechuje Cię odporność na stres,
lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów,
sprawnie obsługujesz komputer i masz ciekawość poznawania nowych aplikacji.
możliwość pracy zdalnej.
Dodatkowym atutem będzie:
umiejętność płynnej rozmowy w języku angielskim, rosyjskim lub ukraińskim.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
Najnowsze komentarze