Praca w domu lub w siedzibie firmy

Niektóre firmy mają bardzo rozbudowany dział sprzedaży. Takie firmy najczęściej w swojej siedzibie mają specjalny dział zwany call center. Jest to miejsce gdzie pracuje kilkadziesiąt bądź nawet kilkaset osób. Wszystkie te osoby zajmują się telefoniczną sprzedażą towarów lub usług.

Praca pracowników call center polega na ciągłym wykonywaniu telefonów do klientów i nakłanianie ich do zakupu określonego towaru czy usługi. Jest to ciężka praca i pracownicy są stale szkoleni tak, aby zainteresować klienta rozmową, tak przeprowadzić rozmowę aby finalnie klient zdecydował się na zakup. Nie wszyscy pracownicy call center prowadzą sprzedaż przez telefon. Niektórzy stanowią wsparcie sprzedaży terenowej. To znaczy że kontaktują się z klientem telefonicznie i umawiają klienta na spotkanie z przedstawicielem handlowym pracującym w terenie.

Właśnie takich pracowników wsparcia sprzedaży poszukiwała ostatnio firma posiadająca swoje call center w mieście Mogilno w województwie kujawsko-pomorskim. Praca w Mogilnie była o tyle ciekawa, że pracodawca pozwalał pracownikowi wybrać miejsce wykonywania pracy. To miejsce to albo siedziba firmy albo własna kanapa. Osoby które wybrały pracę w domu, tak samo jak reszta pracowników przechodziły różnego rodzaju szkolenia, dostawały do dyspozycji laptop służbowy oraz służbowy telefon z zestawem słuchawek i mikrofonem. Praca polega na tym iż pracownik wykonuje telefony do klientów i umawia spotkania z handlowcem terenowym. Praca miałaby się odbywać w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony, po  upłynięciu okresu próbnego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *