Konsultant klienta

Na naszym rodzimym rynku mamy czterech wiodących operatorów sieci komórkowych. Na początku rozwoju telefonii komórkowej w Polsce były trzy sieci i nazywały się inaczej niż dzisiaj. W tamtych czasach posiadanie telefonu komórkowego było czymś nadzwyczajnym ponieważ aparaty miały wysoką cenę. Połączenia głosowe również były drogie, dlatego też mało było klientów abonamentowych, a więcej użytkowników telefonów na kartę, gdzie kupowało się doładowania.

Obecnie w dobie smart fonów nie ma chyba osoby, która nie posiadałaby telefonu komórkowego. Są one tak popularne, że wyparły z rynku telefony stacjonarne. Połączenia głosowe i abonamenty są niewielkie, dlatego też wiele osób rezygnuje z telefonów stacjonarnych na rzecz telefonów komórkowych. Jeden z wiodących operatorów całkiem niedawno połączył swoje usługi z operatorem sieci cyfrowej, tworząc zupełnie nową ofertę dla klientów. Z racji tego, że klientów na usługi obydwu firm przybywa, otwierają się nowe punkty w wielu miastach.

Ostatnio taki punkt powstał w miejscowości Barcin. Jest to mała miejscowość w województwie kujawsko-pomorskim. Firmy rozpoczęły rekrutację pracowników do nowego punktu obsługi klienta. I tak praca w Barcinie jest dla osób chętnych do zatrudnienia na stanowisko konsultant klienta. Pracodawca zapewnia osobie zatrudnionej szkolenie z zakresu działania firmy i jej produktów oraz najnowszych ofert skierowanych do klientów. Takie szkolenie jest obowiązkowe, ponieważ oferta dwóch połączonych ze sobą firm jest ogromna i zawiera bardzo szeroki wachlarz usług.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *